
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01400 - „DYNTELL.ERP VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER BEVEZETÉSE A STAFFCAPITAL KFT. PÉCSI FIÓKTELEPÉN”
Projekt alapadatai
- Projekt azonosító: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01400
- Igényelt támogatás: 14 670 640 Ft
- Kedvezményes hitel összeg: 18 338 300 Ft
- Önerő: 3 667 660 Ft
- Támogatás mértéke: 40%
- Projekt teljes költsége: 36 676 600 Ft
- Projekt fizikai befejezésének tervezett napja: 2021. május 29.
Projekt bemutatása
A Staffcapital Kft. 2013-ban alakult munkaerő toborzásra és kiválasztásra specializálódott vállalkozás. Fő tevékenységünk a 7820'08 TEÁOR számú munkaerőkölcsönzés; feladataink közé tartozik a teljes körű személyzeti szolgáltatás nyújtása partnereink számára, amely keretében munkaerő közvetítést-, kölcsönzést, előszűrést, toborzást és foglalkoztatási tanácsadást vállalunk. Ügyfeleink elsősorban az elektrotechnikai, nehézipari és szolgáltató iparból kerülnek ki, de egyéni kérések alapján bármely munkaterületen professzionális segítséget nyújtunk a munkáltatóknak a megfelelő személyzet összeállításában. Munkavállalók és álláskeresők számára is folyamatosan bővülő és naprakész állásajánlatokat kínálunk, önéletrajz készítési tanácsadással és állásinterjúra való felkészítéssel is segítjük a sikeres munkába állás megvalósulását. A hazai partnerek mellett osztrák, németországi és svájci kapcsolatokkal is rendelkezünk. Hivatásunk, hogy megoldást nyújtsunk a munkaerőpiac igényeire, tervezhető, kreatív, azonban egyszerű folyamatokkal.
Pályázati projektünk keretében a Dyntell Vállalatirányítási Rendszer bevezetését megvalósítjuk meg, melynek fejlesztője a NanoworX Kft. Ezen ERP rendszer bevezetésével optimalizáltuk munkafolyamatainkat.
Jelenleg vállalkozásunk 38 főt foglalkoztat, ebből 15 fő irodai alkalmazott használja a rendszert a mindennapi ügymenet során, amely segíti őket az adatfolyamatok egyszerűsítésében, a feladatkiosztásban, ellenőrzésben, munkájukat felgyorsítja, leegyszerűsíti, így vállalkozásunk hatékonyabban működik, ezáltal versenyképességünk javul, üzleti eredményünk növekszik.
A projekt keretében beszerzett és megvalósított megoldásaink egyrészt a helyben telepített rendszermodulok:
- CRM, amely alkalmas szerződések tárolására, kampánymenedzsmentre, folyamat nyomonkövetésre (értékesítési terület);
- a Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés: a programmal az adatrögzítések gyorsíthatóak és pontosíthatóak (HR modul);
- a Beszerzési, logisztikai terület: a modul biztosítja az árrés felügyeletét, ami stabilizáló hatással van a nyereségre;
- Pénzügyi, számviteli terület: segíti a tárgyi eszköz nyilvántartás követését, kezeli a szállítói és a vevői számlákat;
- Elektronikus iratkezelés: kiválthatóak a papír alapú dokumentumok, digitalizálhatóak, rendszeren belül történik a dokumentumok iktatása, tárolása, mozgatása, stabil a reklamáció kezelése, problémamegoldás, az iratok életciklusa követhető;
- valamint a felhőalapú modulok: Kontrolling és döntéstámogatás; Táv-és csoportmunka támogatás.
A fejlesztés nagymértékben javítja cégünk technológiai felkészültségét, versenyképességét és erőforrás-hatékonyságát.
A projekt megvalósulásának helyszíne: H-7621 Pécs, Rákóczi út 17.
A projekt megvalósulásában közreműködő szervezet:
Pénzügyminisztérium - Gazdaságfejlesztési Programok
Cím: 1139 Budapest, Váci út 83.
E-mail: gazdasagfejlesztes@pm.gov.hu
Telefon: +36 1 896 6666
Honlap: www.palyazat.gov.hu